لایت باکس های داخل مترو
متراژ کل سازه(متر مربع) | 1160| تعداد کل سازه ها | 569
زمانی که مسافران در حال بالا رفتن و یا پایین آمدن از پل ههای درون ایستگاه هستند با این رسانه مواجه خواهند شد. به علت وجود لامپ هایی با نور یکنواخت در این سازه، توجه مخاطب سری عتر به آن جلب می شود و به دلیل کیفیت بسیار بالای این رسانه، تبلیغات آن به خصوص برای مخاطبانی که برای تردد از پله برقی استفاده م یکنند، بسیار تاثیرگذار و به یاد ماندنی خواهد بود. با توجه به این تعاریف بهترین کارکرد این رسانه در موارد زیر خلاصه می شود:
- جلب توجه مخاطب و ایجاد آگاهی از برند
- یادآوری پیام برند در ذهن مخاطب
- ابزار پشتیبان برای کمپی نهای تبلیغاتی یکپارچه
- ترغیب مخاطب به استفاده یا خرید مجدد