تابلو درون ایستگا هها
متراژ کل سازه (متر مربع) |3339| تعداد کل سازه ها |584
مخاطب پساز ورود به سکو با این سازه مواجه می شود. با توجه به میانگین زمان حضور 3 دقیق های مخاطب در سکوها، میزان توجه دقی قتر به تبلیغات در آن رسانه افزایش یافته و ابعاد بزرگتر این سازه نیز تاثیرگذاری آن را افزایش می دهد. البته میزان تردد بالا در سکوها نیز یکی از فاکتورهای مثبت تبلیغات در این رسانه محسوب م یشود. با توجه به این موارد، اصل یترین کارکردهای این رسانه در کمپی نها موارد زیر در نظر گرفته می شود:
- ابزار پشتیبان کمپی نهای محیطی جهت تقویت پیام تبلیغاتی
- تقویت تصویر برند در ذهن مخاطب
- افزایش اعتبار برند