تبلیغات در مترو تهران
تعرفه فضاهای تبلیغاتی مترو

اصلی ترین مزیتهای تبلیغات در رسانه مترو

  • رسانه ای ارزشمند جهت انتقال پیام تبلیغاتی با توجه به تعداد دفعات بالای درمعرض قرارگیری مخاطب (تکرار تردد مخاطبین)
  • قابل توجه بودن زمان در معرض قرارگیری مخاطب در برابر تبلیغات، در مقایسه با سایر رسانه های محیطی
  • تردد مجموعا 3.25 میلیون سفر در روز
  • وجود تنوع طبقاتی، جنسیتی و سنی
  • اتصال بیش از 90 نقطه شهر تهران و حومه
  • تاثیرگذاری بر مخاطبان محلی به دلیل امکان برنامه ریزی رسانه های محلی
  • امکان استفاده از تکنولوژی های نوین و ایجاد تبلیغات تعاملی ارزشمند
  • قیمت مناسب این رسانه نسبت به سایر ابزارهای محیطی و شهری با قابلیت تاثیرگذاری مشابه
    دانلود تعرفه مترو
 

تبلیغات در مترو تهران

ویژگی های تبلیغات در مترو

میزان کثرت تردد افراد

یکی از مزایای مهم تبلیغ در مترو کثرت تردد کنندگان است در واقع مسافر مترو از زمان ورود تا خروج از مترو حدوداً 15 دقیقه حضور در معرض دید تبلیغات قرار دارد که تعداد این افراد حدود 4 میلیون نفر در روز است .

نزدیکی مخاطب با تبلیغ

نزدیکی طرح تبلیغاتی با مخاطبان صمیمیت به مراتب بالاتر و اثر گذاری تبلیغ را بیشتر می کند .


یادآوری تبلیغات

20 درصد از مردم تهران، تبلیغات ایستگاه های مترو را (در بازه زمانی یک هفته) دیده اند و آن را به خاطر آورده اند. در مقایسه با سایر سازه های تبلیغاتی، تبلیغات در ایستگاه مترو، رتبه ی قابل توجه سوم را در این بررسی به خود اختصاص داده است.

دفعات استفاده از مترو

22 درصد از مسافرین مترو تهران، در هفته یک بار یا بیشتر از مترو استفاده می کنند. این موضوع تعدد بالای در معرض قرارگیری مخاطب نسبت به تبلیغات این رسانه را نشان می دهد.


مخاطبان تبلیغات داخل ایستگاه مترو

22 درصد از افراد در بازه سنی 21 تا 29 سال تهرانی، تبلیغات داخل ایستگاه مترو را (در بازه زمانی یک هفته) به خاطر آورده اند.

مخاطبان تبلیغات داخل واگن های مترو

16 درصد از افرادِ بازه سنی 15 تا 20 سال تهرانی، تبلیغات داخل واگن مترو را (در بازه زمانی یک هفته) به خاطر آورده اند.

تبلیغات در مترو تهران

اجاره لایت باکس های مترو تهران
نمایش+

تابلولایت باکس های مترو

زمانی که مسافران درحال بالارفتن ویا پایین آمدن از پله های ایستگاه مترو هستند با این رسانه مواجه خواهند شد.لامپ هایی با نور یکنواخت در این سازه بکار رفته توجه مخاطب سریعتر به آن جلب می شود

ادامه

اجاره تابلو های داخل سکوی مترو
نمایش+

تابلوهای درون ایستگاه

جایگاه این سازه ها در سکوی مترو است ومیانگین زمان حضور3دقیقه ای مخاطب درسکوها،میزان توجه دقیق تربه تبلیغات درآن رسانه افزایش یافته وابعاد بزرگتراین سازه ها نیزتاثیرگذاری آن را افزایش می دهد

ادامه

اجاره کتیبه های داخل مترو
نمایش+

کتیبه درون واگن ها

کتیبه ها با ابعاد مختلف بردیواره داخلی واگن ها قراردارند.مخاطب اکثرزمان خود را درمعرض این رسانه سپری می کند.این رسانه نقشی عمیق تری را درارائه پیا م های اطلاع محور وتبلیغات تعاملی با مخاطب ایفا می کند

ادامه


تبلیغات بر روی گیت های وروردی ایستگاه مترو
نمایش+

گیت های ورود و خروج

جایگاه گیت های ورودی و خروجی ایستگاه های مترواز نظرمکان استراتژیکی حتی در مدت زمان کوتاه که در معرض دید مخاطبان است از نظراستراتژی رسانه ای کار کردهای ویژه ی را داراست و نظر مخاطب را به خود جلب میکند

ادامه

تبلیغ بر روی دستگیره مترو
نمایش+

دستگیره های داخل واگن

از ابزارهــای موثر و مقــــــرون به صرفــه دستگیره های داخل واگن های مترو است ودارای مزیت های مانندمتحرک بودن ونزدیک بودن به مخاطب است که زمان کافی برای ماندگاری در ذهن و دیده شدن تبلیغ است

ادامه

تبلیغ روی بدنه مترو ( بدنه واگن های مترو )
نمایش+

تبلیغ روی بدنه واگن ها

تبلیغ بر روی بدنه مترو رسانه ای است که به  تناسب مسیر حرکتی اش، گروه مخاطبان بسیاری را با طبقه های اجتماعی مختلف در معرض قرار داده و پیام تبلیغاتی برندها را به آنها منتقل می کند

ادامه

  • اجاره بوردهای تبلیغاتی مترو

تابلو درون ایستگا هها

متراژ کل سازه (متر مربع) |3339|                 تعداد کل سازه ها |584

مخاطب پساز ورود به سکو با این سازه مواجه می شود. با توجه به میانگین زمان حضور 3 دقیق های مخاطب در سکوها، میزان توجه دقی قتر به تبلیغات در آن رسانه افزایش یافته و ابعاد بزرگتر این سازه نیز تاثیرگذاری آن را افزایش می دهد. البته میزان تردد بالا در سکوها نیز یکی از فاکتورهای مثبت تبلیغات در این رسانه محسوب م یشود. با توجه به این موارد، اصل یترین کارکردهای این رسانه در کمپی نها موارد زیر در نظر گرفته می شود:

  • ابزار پشتیبان کمپی نهای محیطی جهت تقویت پیام تبلیغاتی
  • تقویت تصویر برند در ذهن مخاطب
  • افزایش اعتبار برند

مقایسه مترو با سایر رسانه های تبلیغاتی

تبلیغات در مترو در دسته تبلیغات ترانزیتی جای می‌گیرند و در مقایسه با سایر شیوه‌های متداول تبلیغات محیطی اثربخشی بسیار مطلوبی دارند. کم بودن هزینه پرداخت به ازای مشاهده (CPI) این روش تبلیغاتی باعث شده تا به عنوان یکی از بهترین ابزارهای اطلاع‌رسانی برای صاحبان پیام، برای دستیابی به طیف وسیعی از مخاطبان شناخته شود.با توجه به این نکته که آگهی‌های تبلیغاتی در مترو روزانه در معرض دید هزاران نفر قرار می‌گیرد، این شیوه تبلیغاتی به لحاظ هزینه‌ای نیز مناسب و توجیه‌پذیر است، به همین دلیل برای شرکت‌ها موقعیت خوبی را جهت معرفی محصولات ایجاد می‌کند

Layout
Layout
Layout

Layout
Layout
Layout

Layout
Layout
Layout

درباره ما

گروه تبلیغاتی فیروزه فام با سابقه ای درخشان و با در اختیار داشتن کادری مجرب و حرفه ای در عرصه تبلیغات با افتخار آماده ارائه خدمات هرچه بهتر به شرکت ها و سازمان ها می باشد.

تماس با ما

021-88250853

09128200852